Kaip išlaikyti savo svorio metimą. Keli pokyčiai, jei norite nesunkiai atsikratyti 10 ar daugiau kilogramų

Turint mitybos dienoraštį bus paskata apmąstyti ir peržiūrėti ką valgote. Per greitai ar per daug sulieknėjus, menstruacijos gali išnykti arba tapti nereguliarios. Kaip išlaikyti jūsų svorio metimą valgant, tarp valgymu bus trumpesnis laiko tarpas ir tuo pačiu mažesnis šansas pajusti alkio jausmą. Svarbi informacija. Skaidulos užtikrina tinkamą virškinimo sistemos funkcionavimą ir padeda ilgiau jaustis sočiam.

Riebalų deginimas. Kaip numesti svorio ir susidaryti mitybos planą? Antra dalis

Jie rodo, kad lėtai, bet nepertraukiamai metami kilogramai kiekvieną savaitę gali būti naudingesni ilgalaikiam svorio netekimui nei matyti, kad jūsų svoris drastiškai sumažėjo, kad ir vėl pakiltų. Sveikos mitybos ir fizinio krūvio tvarkaraščio sudarymas gali padėti išlaikyti savo svorio valdymo nuoseklumą, sakė Emily Feigas, tyrimo pagrindinė autorė ir Massachusettso bendrosios ligoninės postdaktarė.

Lieknėjimo centras dalinasi su jumis mokslininkų išvadomis bei teiginiais.

Kaip išlaikyti jūsų svorio metimą

Kaip išlaikyti savo svorio metimą gali atspindėti bėdą nuosekliai laikantis dietos ir fizinio krūvio plano. Tačiau taip pat įmanoma, kad fiziologiškai kai kurie žmonės labiau linkę numesti svorį nuosekliau nei kiti.

Tai nepriklauso nuo kiek jie laikosi dietos, — sakė Feigas, kuris atliko Drexelio universiteto doktorantūros studijas.

kaip išlaikyti savo svorio metimą

Sveiko ir nuoseklaus valgymo įpročio auginimas gali padėti sumažinti svorio kintamumą ir nuosekliai sumažinti svorį, net jei jis lėtas. Vienerius metus dalyvavo svorio metimo programoje, kurioje jie užsiėmė dieta ir mankšta. Nuo programos pradžios jų svoris buvo stebimas, matuojamas ir analizuojamas kas savaitę.

Suaugusieji taip pat dalyvavo vertinimo posėdžiuose 6, 12 ir 24 mėnesiais.

kaip išlaikyti savo svorio metimą

Mokslininkai nustatė, kad kiekvieną savaitę svorio kintamumas tarp suaugusiųjų, išmatuotas per pirmąsias šešias kaip išlaikyti savo svorio metimą 12 savaičių programą, buvo teigiamai susijęs su mažesniu svorio sumažėjimu 12 ir 24 mėnesių laikotarpiu. Kitaip tariant, didesnis svorio kintamumas, išmatuotas ankstyvoje programoje.

kaip išlaikyti savo svorio metimą

Jis numato, kokie tyriamieji ir toliau kovos su svorio kontrole iki programos pabaigos ir po vienerių metų. Feigas sakė, kad reikia daugiau tyrimų, kad būtų galima nustatyti, kiek reikšmingas yra ryšys tarp svorio kintamumo ir ilgalaikio svorio kontrolės.

Tačiau tyrimai parodė, kad per pirmas kelias programos savaites bendras svorio sumažėjimas gali numatyti, kaip žmonėms seksis daug vėliau, sakė ji.

kaip išlaikyti savo svorio metimą

Kadangi mes žinome, kad jei nesiimsime koregavimo, jie nepasiseiks. Štai ką šis tyrimas iš tiesų rodo. John Morton teigė, kad yra 2 nauji įdomūs tyrimai.

kaip išlaikyti savo svorio metimą

Vis dėlto naujame tyrime buvo keli apribojimai. Pavyzdžiui, 81 proc. Dalyvaujančių suaugusiųjų buvo moterys, todėl reikia daugiau tyrimų siekiant nustatyti, ar panašūs rezultatai būtų randami nacionaliniu mąstu reprezentatyviame suaugusiųjų atrankoje.

Dar viena tęstinio tyrimo sritis analizuoja ne tik tai, kaip svorio kintamumas gali būti siejamas su papildomu svorio padidėjimu, bet ir kaip jis susijęs su bendrąja noriu kad mano vyras numestų svorio ir galimomis problemomis.

O taip lieknas svorio metimas

Taip teigė Drexelio universiteto psichologijos profesorius Michaelas Lowes ir vienas iš naujo tyrimo autorių. Feigas buvo jo absolventas, atlikdamas naują studiją. Jis gali padidinti staigų širdies mirčių ir koronarinių širdies ligų mirtingumo riziką moterims po menopauzės.

  1. Geriausi būdai numesti svorį po 40 metų
  2. Virbac svorio netekimas

Svorį geriausia mesti nuosekliai, renkantis veiką mitybą ir vengiant greitųjų angliavandenių Facebook.