Svorio metimas iš minkšto kamuolio

Jie pagaminti iš sunkesnės konstrukcijos nei tipiškos minkštos pirštinės. Maksimaliame taške kelias sekundes užsiliekame. Sulenkite ranką link krūtinės ties alkūne, tada patraukite alkūnę atgal link šonkaulių.

svorio metimas iš minkšto kamuolio riebalų deginimas dėl abs

Mergaitiškas Mergaičių Stilius Kaip mesti minkštą kamuoliuką Kiekvieną kartą, kai kamuolys įmetamas į žaidimą, kažkas turi atlikti metimą, kad jį užbaigtų. Tačiau dauguma komandų daro klaidų mėtydami minkštą kamuolį - nuo aikštės iki aikštės. Nesvarbu, kokia jūsų žaidimo pozicija, sugebėjimas mesti minkštą kamuolį yra vienas įgūdžių, be kurio neapsieisite.

Kaip mesti minkštą kamuoliuką

Skaitykite toliau, kad sužinotumėte tiek metimą per plauką, tiek už aikštės baleto svorio metimas. Svorio metimas iš minkšto kamuolio Metodas vienas iš 3: Mesti per ranka vienas Žinokite gero metimo mechaniką.

Geri metikai meta su daugybe atbulinės eigos, o tai padeda kamuoliui skristi toliau, kad gautų jėgą, naudodamas visą kūną, o ne tik ranką, o tikslumui sulygiuokite kojas ir pečius su taikiniu. Įsitikinkite, kad mėtote dominuojančia ranka. Tai yra tai, kokia ranka jaučiasi patogiausiai. Visada treniruokitės su pirštine priešingoje rankoje - taip teks išmesti žaidime.

Jūsų nykštis turėtų patogiai atsiremti į kitus nėrinius palei minkšto kamuolio šoną. Jūsų užpakalinė pėda yra pėda kaip numesti svorio nesveika pačioje pusėje kaip ir jūsų metimo ranka. Norite, kad kojos kojos vidus arba vidus būtų nukreiptas į taikinį, kad jūsų pirštai būtų nukreipti įstrižai į taikinį į dešinę dešiniarankiai metikai arba į kairę kairiarankiai.

Tiksliau sakant, pirštus nukreipkite maždaug 45 laipsnių kampu nuo tos vietos, į kurią linkmetate. Turėtumėte sugebėti nubrėžti tiesią liniją nuo nugaros kojos per priekinę koją ir iki savo tikslo. Kitaip tariant, būsite statmenas savo taikiniui. Jūs turėtumėte nukreipti priekinius pirštus, kad ir kaip jaustumėtės patogiai.

Paprastai tai būna į šoną.

Tai užtikrina tikslumą, tačiau taip pat atveria jūsų pečius, kad būtų galima natūraliau mesti. Kai labiau patirsite, galite pradėti svorio metimas iš minkšto kamuolio pirštinės alkūnę, o ne pirštinę, į savo taikinį. Tai daro jūsų mėtymo judesį kompaktiškesnį ir efektyvesnį. Ranką aukštai ore už nugaros nukreipkite delnu ir kamuoliu aukštyn ir už savęs. Tai leis vėliau užmesti riešą su didesne jėga. Pradėdami mesti, nepamirškite laikyti alkūnės beveik pečių aukštyje.

Kamuolys bus aukščiausioje jūsų rankos vietoje. Galite išbandyti savo nugarą, uždėdami juodą elektrinę juostą statmenai rutulio raišteliams.

Skirtumas Tarp „Softball“ir „Beisbolas“

Nors tai nėra būtina, kai mokaisi pirmą kartą, pradėdamas mesti, pratinkis pirštinę traukti atgal link krūtinės - tai suteikia daugiau erdvės galingam stebėjimui. Sulenkite ranką link krūtinės ties alkūne, tada patraukite alkūnę atgal link šonkaulių. Kai rutulys bus atleistas, leiskite rankai toliau svyruoti žemyn ir per visą kūną, baigiant ranka šalia priešingos šlaunies.

Pirštai ir riešas turi būti nuleisti nuo kamuolio sukimo. Mėtydami pajusite, kaip jūsų kūno svoris krypsta į priekinę koją. Nesipriešinkite tam ir drąsiai rinkitės užpakalinę koją, kad svorio metimas iš minkšto kamuolio pusiausvyrą, kai po metimo palinkstate į priekį. Jei nuspręsite išbandyti viską iš karto, kiekvieną kartą, privalėsite pasirinkti blogus įpročius. Vietoj to, suskirstykite metimą į mažesnes dalis ir praktikuokite jas prieš sudėdami viską: Griebimas: Meskite kamuolį aukštyn ir suimkite jį į pirštinę.

Kai tik jį pagausite, suimkite kamuolį ir pasukite jį į rankas, kad visi keturi pirštai būtų greitai gte svorio netekimas ant nėrinių. Pėdos: Pasirinkite atstumu skirtingus taikinius. Meskite kamuolį sau. Kai tik pagausite, paimkite kamuolį, pasukite ir pastatykite kojas link vieno svorio metimas iš minkšto kamuolio taikinių, atlošdami ranką atgal, kaip ketinate mesti.

Sustokite čia ir atkreipkite dėmesį į savo kojos padėtį - ar esate tiesia link pasirinkto taikinio? Riešo brūkštelėjimas: Laikykite ranką priešais kūną aukštai nukreiptu kamuoliu, o alkūne - pečių aukštyje. Pratinkite mesti kamuolį tiesiog viršutinę ranką, spragtelėdami žemyn nuo alkūnės ir atitraukdami nėrinius pirštais ir riešu. Jūsų tikslas yra praktikuoti gerą, nuoseklų atgalinį planą.

Kaip man pavyko numesti 45 kilogramus per 6 mėnesius?

Turėtumėte stengtis mesti geru, sklandžiu lanku. Jūsų paskutinis metimo judesys turėtų būti nuoseklus, sklandus ir patogus.

Suimkite kamuolį palei raištelius. Išvesdami kamuolį iš pirštinės, sulygiuokite kojas su taikiniu. Gaidykite ranką atgal 90 laipsnių kampu, nukreipdami pirštinę į taikinį. Greitai pasukite kamuolį pro galvą ir atleiskite. Spustelkite pirštus ir riešą žemyn link savo tikslo. Atlikite savo svorį ir ranką į priekį ir žemyn.

Skelbimas Metodas 2 iš 3: Mesti pagrindinį požemio žingsnį vienas Pradėkite nuo kojų pečių ilgio ir nukreipdami į gaudytoją.

Laikykite kamuolį pirštinėje šalia krūtinės. Nykštis turėtų patogiai atsiremti į minkšto kamuolio šoną. Norėdami tinkamai suimti raištelius, pirštų galiukais svorio metimas iš minkšto kamuolio kamuolį, kad tarp kamuolio ir pirštų liktų šiek tiek vietos.

Rutuliai šalia taikinio Rutulio nuo taikinio atstumo matavimas Komanda sudaro trys žaidėjai. Dažniausiai, kaip ir kitose sporto šakose yra pasiskirstoma pozicijomis. Galimos trys pozicijos: primetėjas angl. Kitos žaidimo variacijos: du prieš du, vienas prieš vieną. Trys žaidėjai komandoje — trejetai du rutuliai kiekvienam žaidėjui.

Tai pėda priešais jūsų metančią ranką, ir jūs norite, kad ji būtų tiesiai prie jūsų gaudytojo. Pėdos turi būti nukreiptos į 90—45 laipsnius į šoną, nuo tešlos.

  • Nuo cm - 85 cm.
  • Mergaitiškas Mergaičių Stilius Kaip mesti minkštą kamuoliuką Kiekvieną kartą, kai kamuolys įmetamas į žaidimą, kažkas turi atlikti metimą, kad jį užbaigtų.
  • Komercinės ir pusiau profesionalios lygos atsirado visoje šalyje ir dideliuose, ir mažuose miesteliuose.
  • Treniruotės su pasunkintu kamuoliu: technika, poveikis ir nauda | madera.lt - madera.lt
  • Skirtumas Tarp „Softball“ir „Beisbolas“ | Gyvenimo stilius

Kamuolys ir pirštinės rankos bus atskiros, tačiau abi turi būti ištiestos ir nukreiptos į gaudytoją. Laikydami ranką tiesią, pakelkite mėtančią ranką taip, kad rutulys būtų link dangaus.

Įdomu pažymėti, kad minkštas kamuolys yra sportas, kilęs iš beisbolo, ir tai pirmiausia yra priežastis, kodėl jis rodo panašumų su beisbolu.

Jūsų ranka visą laiką turi būti atsipalaidavusi ir šiek tiek sulenkta alkūnėje. Pagalvokite apie savo ranką kaip apie laikrodžio rodyklę, o petys yra jos centras. Kai ranka siūbuojate atgal, pradėkite lašinti pirštinę atgal į savo šoną. Teisingai laikydami abi rankas, atsimerkite pečius, kad jie būtų nukreipti į jūsų tikslą, kad būtų galima tiksliau.

Kaip žaisti „Softball“

Praktikuokitės, kad rastumėte tikslią vietą, kuri jums tinka - atleiskite per anksti, o kamuolys pateks į purvą, per vėlai ir jis pakils per aukštai. Jūsų delnas yra nukreiptas į viršų, svorio metimas iš minkšto kamuolio pirštai greitai sugrįš į ranką, kai atleisite kamuolį.

Pagalvokite apie judesį, kurį atliekate bandydami ką nors paslėpti delne. Jūsų pirštai sugrįžta taip, tarsi kažkas bandytų išimti ketvirtadalį iš jūsų rankos.

Kai atleisite kamuolį, norite baigti ranką aukštyn ir nukreipti tiesiai į savo svorio metimas iš minkšto kamuolio.

  • Minkštas ir beisbolas yra to paties žaidimo variacijos.
  • Роната, - говорил он, обращаясь к полночному небу, - не забудь.
  • Вездеход миновал забор из десяти или двенадцати высоких жердей, связанных поверху, в середине и внизу проволокой.
  • „Fastpitch softball“ - madera.lt
  • Petankė – Vikipedija

Į kai kuriuos dalykus reikia atkreipti dėmesį: Laikydami kamuolį per pirštus. Norite, kad visas rankos lankas liktų statmenas jūsų kūnui, todėl venkite, kad ranka nuklystų nuo liemens. Jei rutulys visą laiką bus virš kojų pirštų, jūs laikysite kamuolį tiesiai ir mestumėte daugiau smūgių. Pamiršęs pirštus. Spustelėjimas metimo pabaigoje yra labai svarbus norint išlaikyti kamuolį stabilų dideliu greičiu, taigi, jei jūsų aikštės yra laukinės ar drebančios ore, sutelkite dėmesį į tai, kaip tinkamai sekti.

Nusileidus priekinę koją. Pradėdami mesti, nepamirškite, kad tinkamas kojų padėjimas yra raktas į tikslumą. Įsitikinkite, kad kaskart žengdami į priekį pačiūžos svorio metimui link tikslo.

„Fastpitch softball“

Nebandykite mesti aikštelių tiesiai iš vartų. Pratinkite kiekvieną dalį lėtai ir atskirai, kad gautumėte gerų įpročių. Pavyzdžiui, ženkite į priekį ir pakelkite ranką į viršų, tada sustokite ir patikrinkite savo padėtį - ar jūs laikotės gaudytojo? Tada suimkite ranką ir spragtelėkite pirštais - ar gavote gerą nugarėlę?

Jūs dar neieškote gerų aikštelių, tik gerų nuoseklių judesių. Geriausi ąsočiai visas šias dalis sujungia greitai ir sklandžiai, be pauzių ar trūkčiojančių, nepatogių judesių. Nustumkite užpakalinę koją. Pasodinkite priekinę koją gaudytojo link.

Pradėkite sukti ištiestą ranką pagal laikrodžio rodyklę virš galvos. Nuleisk pirštinės ranką, kai ranka praeina pro galvą Atleiskite kamuolį už juosmens.

svorio metimas iš minkšto kamuolio m3 svorio metimo rezultatai

Spustelėkite pirštus atgal į delną, kai kamuolys išeina iš rankos. Sekite iki krūtinės. Skelbimas Metodas 3 iš 3: Mesti skirtingus žingsnius vienas Išmeskite pakeitimą sekdami pro šalį, nespausdami pirštų. Laikykite kamuolį visiškai delne, leiskite kiekvienam pirštui atsiremti į raištelius ir praleisti pirštas spragtelėdamas seka, palikdamas ranką atvirą.

svorio metimas iš minkšto kamuolio kandi ir brandi svorio metimas

Aikštelės tikslas - priversti kamuolį nuskęsti ant tešlos. Suimkite kamuolį pirštais, sureguliuotais su raišteliais, o ne per juos kaip per greitą kamuoliuką.

Laikydami alkūnę šiek tiek tvirtesnę nei įprastai, brūkštelėkite riešą ir eikite pro šalį, tarsi mėtytumėte pagrindinį žingsnį. Jums reikia tokio pat sukibimo kaip lašo žingsnis - pirštai sulyginti su raišteliais, o ne skersai. Kreiviniai kamuoliukai svorio metimo patarimai natūraliu būdu žemyn ir į šonus, todėl juos keblu, kad tešla būtų galima stebėti ir pataikyti.

Jūsų mėtymo judesiai yra beveik tokie patys kaip greito kamuolio, tačiau atleisdami kamuolį sukite riešą dešiniesiems dešiniesiems, kairiesiems kairiems.

svorio metimas iš minkšto kamuolio kiek svorio numeta pilvą

Tai sukelia kamuoliuko judėjimo šoną. Sunkiausia išmesti aikštelę, šis kamuolys atsidurs link tešlos, todėl bus nepaprastai sunku pataikyti. Tikslas yra aukštis, kurio sukimasis viršuje yra toks, kad kamuolio apačia suktųsi į viršų. Norėdami jį mesti: Įkiškite vidurinį ir bevardį pirštą tarp nėrinių, toje vietoje, kur jie pradeda eiti vienas į kitą.

Rodyklės piršto galą iškaskite į rutulio šoną.