Priveržkite plokštelę po svorio. Interactive Manual

Po Pamečiau pirmuosius 85 svarų tuos šešis mėnesius, aš pradėjau plynaukštėje. Treniruotes Prieš ieškant mestis, aš pasinaudoti bet nesurado jokio treniruotės, kad aš, susijusiu su. Skaičiai Augdamas, aš visada buvo aktyvus vaikas, ir nepaisant to, kad sunkesni man patiko sportuoti. Ji ir visi jos draugai atrodė taip psichiškai, fiziškai, ir dvasiškai stipri ir suderinti.

Šis treniruotė padėjo man pertraukti mano svorio praradimo plokštelę ir prarasti 80 svarų Asta Rozaitė, 24 sausio Melanie Buck buvo lėtinė Yo-yo Dieter, kol ji nusprendė priimti sveikesnį gyvenimo būdą.

Prieš: Aš buvau antsvorio tam tikru laipsniu visą savo gyvenimą. Augdamas, aš visada buvo aktyvus vaikas, ir nepaisant to, kad sunkesni man patiko sportuoti. Tačiau, kai aš pradėjau koledžą, aš nustojau naudotis. Nėra komandos dalimi sukūrė svarbų atsijungti tarp fizinio aktyvumo ir save. Aš nekenčiau eiti į sporto ir toliau valgyti, ką aš jaučiau, todėl, žinoma, įgijau dar daugiau svorio.

Kai aš persikėlė į Niujorką baigęs koledžą, viskas buvo tikrai staigus posūkis. Aš pradėjau bet ką ir viską valgyti su nuline atsižvelgiant į tai, kaip jis privertė mane jaustis. Buvau priauga svorio, bet visiškai atsieti save nuo kas vyksta su mano kūno.

Bandžiau kiekvieną dietą ten daugiau nei vieną kartą, riebalų stovykloje, besirūpinančių savo svoriu, Jenny Craig. Plius, aš pamačiau dietologu ir hipnotizuotojas. Nors daugelis iš jų laikinai dirbo, aš dažnai priveržkite plokštelę po svorio 40 svarų ir įgyti 60 atgal.

Šios dietos niekada nebuvo tvarus man, nes aš norėjau greitai nustatyti, o ne gyvenimo būdo pokyčius. Tačiau per šį laiką aš buvau toli nuo varganas. Aš turėjau normalų gyvenimą, didelį darbą, ir daug draugų. Aš tiesiog negalėjo suprasti, kaip baisi mano įpročiai buvo. Gegužės pradžiojeaš pradėjau jausti, kaip nesveika ir antsvorio buvau.

Nebuvo didelis "AHA" momentas, bet, mažai akimirkų, kad pastatytas ant vienas kito. Vieną dieną aš staiga supratau, kaip sunku buvo vaikščioti laiptais nuo metro, kitas aš negalėjau sėdėti patogiai, kai skridau lėktuvu. Šie kasdieniai veikla tampa neįmanoma ir skausminga man. Aš turėjau ne idėja, ką daryti. Svoris jaučiamas ne mano kontrolei. Pasikeitimas Kad rudenį, aš nusprendžiau, kad priveržkite plokštelę po svorio netekimas operacijos ir aš planuojama jį vasario Pradžioje, svoris nuskrido po operacijos, nes man buvo valgyti ant visų skysčių dieta dvi savaites ir tada perkėlėte į aukštos -proteiną valgymo planą.

Tačiau maždaug po šešių mėnesių, prarasti svorio tapo kažką turėjau dirbti. Po Pamečiau pirmuosius 85 svarų tuos šešis mėnesius, aš pradėjau plynaukštėje. Tuo metu, aš svėrė svarų, ir nebuvo pasirengusi sustabdyti numesti svorio.

Apie priveržkite plokštelę po svorio mėnesiams po gauti svorio netekimas operacijos, aš sutikau savo draugui Katie. Ji ir visi jos draugai atrodė taip psichiškai, fiziškai, ir dvasiškai stipri ir suderinti. Visi galėčiau galvoti buvo, ką jie daro, aš noriu padaryti taip pat. Paaiškėjo, visi jie nori susitiko per nugara studija, mestis, kur dviračiai skirstomi į priveržkite plokštelę po svorio grupes konkuruoti vienas prieš kitą įsibėgėja, kalvų, ir viršutinės kūno treniruotes.

Po mano pirmos klasės, kad spalio, buvau užsikabinęs. Treniruotes Prieš ieškant mestis, aš pasinaudoti bet nesurado jokio treniruotės, kad aš, susijusiu su. Aš pradėjau dirbti du kartus mėnesiams po operacijos.

priveržkite plokštelę po svorio greitai prarasti pilvo riebalus vyrų sveikata

Nepaisant to, treniruočių kokybė tuo momentu nėra labai intensyvus, man buvo nuosekliai dirbti iš kelis kartus per savaitę. Aš kardio mašinos, kaip ir elipsės formos arba Kierat salėje ar nuvyko į šokių kardio klasėje. Kai aš pradėjau mestis, aš žinojau, aš myliu jį iš karto, bet aš pradėjau lėtai vyksta kartą ar du kartus per savaitę per ClassPass. Su laiku, aš pradėjau matyti maži rezultatai-svaras prarado A laimėjo sprinto, geriau balas ir tai, ką turiu aš priklausomas. Praėjus metams priveržkite plokštelę po svorio savo svorio netekimas operacijos, aš pradėjo stumti pro mano plynaukštėje ir jojo beveik kiekvieną priveržkite plokštelę po svorio.

Maždaug tuo pačiu metu, kaip ir pradedant mestis, aš pradėjau kelti su mano treneriu PSO taip pat ne mestis instruktorius vieną kartą per savaitę ir atsižvelgiant šokių kardio klasė vadinama Intensati per ClassPass vieną ar du kartus per savaitę load Nuo vasario iki spalio, aš praradau 80 svarų ir pasiekė savo tikslą svarų. Mestis yra iki šiol mano mėgstamiausia treniruotės.

Apskritai, aš vis dar važiuoja kasdien. Turėjau odos pašalinimo operacija prieš septynias savaites, o saugo mane nuo galėtų stovėti ant dviračio ar eiti iš visų jėgų į įsibėgėja, todėl aš pastato atgal iki jojimo taip sunku, kaip aš naudojamas.

Mano naujausias tikslas yra pagerinti savo lankstumą ir pusiausvyrą mano jogos užsiėmimai. Tai beprotiška, kad dingo iš vos darbo, prieš keletą metų, iš kur aš esu dabar dirba kiekvieną dieną.

Aš valdyti jį planavimas mano treniruoklių tą patį kaip aš visa kita. Kaip mano darbą ir klasės, tai įsipareigojimas.

  • Sudeginti riebalus tom venuto
  • Geriausi kojų riebalų deginimo būdai
  • vinilinė plokštelė | madera.lt

Check out kai keisčiausių lieknėjimo tendencijas per istorijos: Jūs galite atsisakyti bet kuriuo metu. Maistas Prieš operaciją, turėjau eiti į dietologu išmokti naują būdą valgyti maždaug penkis mėnesius. Tuo metu, turėjau nulio sąvoką, kas sveika mityba buvo-ten aš sužinojau tikrąsias skirtumus tarp angliavandenių, riebalų, baltymų, cukraus ir ką sveiki porcijos tikrai atrodyti.

Kaip jau minėjau anksčiau, buvau skysčiai apie dvi savaites, prieš perkeliant į aukštos baltymų dietos liesos mėsos, pavyzdžiui, vištienos ir žuvies su nedideliu kiekiu vaisių ir daržovių ir minimaliomis grūdų. Priveržkite plokštelę po svorio aš turėjau operaciją, priveržkite plokštelę po svorio iš pradžių buvo sunku valgyti pakankamai ir gauti tinkamą kiekį maistingųjų medžiagų, nes mano skrandis buvo toks mažas; Jis vos galėjo tvarkyti maistą man reikia.

Norėčiau turėti vištienos krūtinėlė priveržkite plokštelę po svorio jaustis visiškai beveik visą dieną.

priveržkite plokštelę po svorio geriausia sušilti dėl riebalų nuostolių

Bet kaip savaites išvyko, aš galėjau valgyti vis daugiau ir daugiau kiekvieną dieną. Kai bandote numesti svorio, ir net šiandien, manau, kad mano patiekalų, kaip baltymų, ir tada aš įtraukti rudieji ryžiai, daržovės ir vaisiai.

Aš pradėjau vartoja daugiau nebaltyminių maisto Kažkada buvo kambarys mano skrandį, maždaug po trijų mėnesių. Sakyčiau, mano dieta buvo ir yra sveikas 80 procentų laiko.

Bendrieji nurodymai

Aš valgyti tą patį kelią, dabar, kaip aš padariau, kai aš bandžiau numesti svorio, aš tiesiog sugebėti vartoti daugiau mano patiekalų dabar, nei buvau pradžioje. Pusryčiams, aš paprastai turi kiaušinių baltymus su daržovėmis ir iš viso kviečių skrudinta duona gabalas. Nedidelis pasikeitimas yra tai, kad dabar kartais aš pridėti sūrio mano kiaušiniai, priklausomai nuo to, kur mano kūnas.

Aš svyruos tarp ir svarų, todėl, jei aš ne tos diapazono viršuje, aš priveržkite vadeles. Pietūs paprastai salotos su vištiena, kalakutiena, ar Falafel. Vakarienei, aš turiu žuvį su salotomis, daržovėmis, ryžiais, ar quinoa.

Mano užkandžiai paprastai riešutų pagrindu-riešutai, migdolai, arba su žemės riešutų sviesto obuolių.

priveržkite plokštelę po svorio ekologiška vikipedija

Kartais, aš turėti po treniruotės Pochlebca. Aš visiškai valgyti cukraus ir valgo ją visoje savo svorio, bet valgau būdas mažiau nei aš kada nors anksčiau. Jei man kyla skanėstą, tai paprastai ledai ar šaldyto jogurto. Kick pradėti savo naują, sveiką rutinos su moterų sveikata yra 12 savaičių Viso kūno transformacijos! Klijuoti su juo Radau mano motyvacija per visada nustatant tikslus.

Prieš mestis, tie tikslai buvo numesti svorio ir tilptų į tam tikro dydžio.