Kodėl mano kūnas nemeta svorio

Kadangi daug metų gyvenau Los Andžele ir turėjau beveik neribotas finansines galimybes, baigiau keletą su grožiu ir mityba susijusių mokyklų. Jun , Su nereikalingais kilogramais kovoju savo visą gyvenimą nuo pat jaunystės. Kada pasirodė pirmieji rezultatai ir kokie jie dabar — po metų? Žmonėms svarbu suprasti, kad įvairūs saldumymai ir baltų miltų produktai yra tuščios kalorijos, neteikiančios jokios naudos organizmui. Kuomet žmonės sužino, kodėl tų taisyklių laikytis verta, jiems yra lengviau jomis vadovautis. Visada turiu žiūrėti ką ir kiek valgau.

Apie visa tai ir dar daugiau skaitykite šiame interviu. Kaip tapote ta Vaida, kuria esate sam medienos svorio metimo apžvalgos Nuo mažų dienų nepasižymėjau gera sveikata.

Vėliau, jau suaugus kelis metus dėl odos ligų gėriau labai dideles dozes hormoninių preparatų. To pasekoje — priaugau daug svorio. Yra pavykę gana drąstiškai numesti daug svorio.

Sveikata Taip pat mano laisvalaikį buvo užvaldę ir šokiai.

Tai atsitiko prieš vestuves. Na, visos nori gražiai atrodyti nuotraukose juokiasi. Svorį mečiau pusę metų, o jis grįžo per kelis mėnesius. Grįžus svoriui galvojau, kad mano medžiagų apykaita labai sugadinta ir nieko neįmanoma padaryti ir aš turiu susitaikyti su savo svoriu.

Tuo metu darbe man reikėjo informacijos apie lieknėjimą. Palaipsniui pradėjau daugiau tuo domėtis, negalvodama, kad vėliau šias žinias pritaikysiu sau.

Dėl to labai gerai suprantu savo klientes, kurios galvoja, kad nieko negalima padaryti. Dažniausiai jos meta svorį drąstiškų dietų pagalba. Faktiškai tos dietos, apie kurias rašo žurnalai, yra neveiksmingos.

Esminis dalykas ką reikia pakeisti — tai mitybos įpročiai. Kas paskatino mesti svorį? Tai padaryti paskatino lažybos su draugėmis vieno vakarėlio metu 24 valandą nakties juokiasi.

Atsikėlus kitą rytą ir tai prisiminus pasidarė nesmagu. Bet lažybos yra lažybos. Pagalvojau, jog padarysiu viską, kas įmanoma, kad numesčiau svorį. Per mėnesį tiek laiko truko lažybos — aut. Nesijaučiau alkana, valgyti reikėdavo kas ,5 val, maistas buvo skanus, svoris krito.

Praėjus mėnesiui, sustoti nesinorėjo. Per pusę metų numečiau likusį svorį ir pamačiau, kad ir sveikata pagerėjo, nors pagrindinis mano siekis buvo tik numesti svorį. Teigiamus pokyčius pastebėjo ir aplinkiniai. Esminis dalykas yra ne svorio numetimas, o pasiekto svorio išlaikymas.

Man puikiai pavyko išlaikyti pasiektą svorį ir toliau, nes negrįžau prie ankstesnių mitybos kodėl mano kūnas nemeta svorio, o svorį mečiau pamažu.

Aš neskatinau savęs kuo greičiau numesti svorį, norėjau, kad tai būtų malonu.

Svorio netekimas per mėnesį 10kg

Kai sulieknėjau ir pokyčiai buvo akivaizdūs, pažįstami pradėjo klausinėti, ką aš dariau. Mielai dalinausi savo patirtimi. Tačiau susitikus po kurio laiko su tais žmonėmis pastebėjau, kad niekas jų gyvenime nesikeičia. Tuomet supratau, kad mitybos taisyklės dar ne viskas. Jų nesilaikoma, nes nežinoma, ką tai duos. Taip pat, žmonėms, metantiems svorį, reikia išorinio palaikymo. Dauguma žmonių sveikos mitybos taisykles žino, nes pastaruoju metu žiniasklaidoje yra daug straipsnių šia tema.

Vis daugiau kalbama ne tik apie dietas, bet ir apie sveiką mitybą. Tačiau situacija nutukimo srityje nesikeičia. Tuo metu sveika mityba man buvo tapusi tarsi hobiu — skaičiau daug knygų, lankiau specializuotus kursus ir panašiai. Pradėjau vis daugiau gilintis į šią sritį ir vėliau tai tapo daugiau nei hobis.

Kuo ypatinga Jūsų lieknėjimo programa? Sukūriau 12 savaičių sveikos mitybos įpročių programą.

kaip numesti kietus riebalus

Susitikimai vyksta kartą per savaitę. Pirma savaitė yra savo mitybos įpročių pažinimo savaitė. Antrąją savaitę žmonėms pateikiamos pagrindinės taisyklės. Visus kitus užsiėmimus žmonės yra supažindinami su kiekviena taisykle ar jų grupe išsamiau. Paaiškinma, kodėl verta laikytis vienos ar kitos taisyklės, kaip veikia jų organizmas, reaguodamas į vieną ar kitą maisto produktą.

Kuomet žmonės sužino, kodėl tų taisyklių laikytis verta, jiems yra lengviau jomis vadovautis. Taip pat jie žino, kaip elgtis, pasikeitus aplinkybėms. Idealių sąlygų nėra.

Mano sėkmės istorija: sportiškas kūnas vos per pusmetį

Aš mokau žmones, kaip pasirinkti sveikus produktus. Dėl šios priežasties nesudarau valgiaraščių, o suteikiu laisvę pasirinkti patiems.

pilvo riebalų degintojas hiit

Kurso pabaigoje, esant 12 žmonių grupėje, atsiranda 12 skirtingų sveikos mitybos meniu. Kiekvienas meniu prisitaiko kodėl mano kūnas nemeta svorio savo skonio ir pomėgių, šeimos mitybos bei gyvenimo kodėl mano kūnas nemeta svorio.

Juk vienas mėgsta švelniau, kitas aštriau valgyti, vienas mėgsta įmantresnius, kitas paprastesnius patiekalus. Po šios programos pokyčiai būna akivaizdūs, o atsiliepimai geri.

Grąžinkime duoklę antsvoriui ir riebalams

Todėl visa tai greitai ir išpopuliarėjo. Pradėjusi vesti kursus dar trejetą metų dirbau banke. Tačiau po to atėjo toks etapas, kai teko apsispręsti, ką rinktis: ar toliau dirbti banke, ar užsiimti tik šia veikla. Apsisprendžiau, kad visą laiką skirsiu šiai veiklai ir šiuo metu darau tai, kas man patinka — matau, kaip žmonės per kelis mėnesius pasikeičia ir ima šypsotis, atsikrato ne tik svorio, bet ir sveikatos problemų šypsosi.

programos pavyzdžiui degina riebalus su manimi

Kaip keičiasi žmonių, kurie laikosi šios lieknėjimo programos gairių, emocinė kodėl mano kūnas nemeta svorio Pokyčiai tikrai greitai pastebimi. Net, jeigu moterys nemeta svorio, tačiau aplinkiniai greitai pastebi teigiamus pokyčius — skaistesnė oda, žvilgančios akys, pagerėja laikysena.

Trečdalis žmonių ateina ne dėl svorio numetimo, bet dėl skrandžio problemų, dėl galvos skausmų, padidėjusio kraujospūdžio ir panašiai. Po 12 savaičių kurso dalyviai atsikrato rėmens, sąnarių bei galvos skausmų, akivaizdžiai sumažėja cholesterolio lygis pvz. Akivaizdžiai pagerėja oda, jei sergama akne. Diabetikams sumažėja gliukozės svyravimai. Mamos dažnai ateina išmokti sveikai maitinti šeimą.

Papasakokite plačiau apie tai, kas sudaro Jūsų sveikos mitybos planą? Kokius pagrindinius sveikos mitybos aspektus galėtumėte išskirti?

Kaip numesti svorio? Badavimas 4 diena. Mano rezultatai -4 kg. Numesti svorio su akupunktūra

Pusryčiams geriausia rinktis grūdinius produktus. Tik žmonės kartais išgirdę apie košes, galvoja, kad tai labai neskanu.

Tačiau jie, gamindami košes, dažniausiai jas perverda. Todėl jos nebūna nei skanios, nei duoda sotumo jausmą. Košės turėtų būti sūrios, švelnios arba aštrios, bet tikrai ne saldžios. Priešpiečiams geriausiai tinka sezoniniai vaisiai, uogos.

ar paxil padeda numesti svorį

Labai svarbu valgyti tai, kas būdinga tam sezonui. Vasarį, kovą dar nėra kodėl mano kūnas nemeta svorio vaisių. Todėl vasarą stengiuosiu užsišaldyti uogų ir turėti jų būtent šiuo metu.

Tačiau jas šaldyti reikėtų be cukraus ir nesutrintas. Pietums reikėtų valgyti apie porą šimtų gramų šviežių daržovių bei sotų priedą: žuvį, liesą mėsą, pieno produktus, bulves, pilno grūdo makaronus, grūdų ar daržovių troškinius.

Taip pat labai tinka mūsų krašte retai vartojamos, bet labai vertingos ankštinės daržovės. Pietūs ir vakarienė gali būti panašūs.

Tik skiriasi jų dydžiai — vakarienės porcija turėtų būti dvigubai mažesnė nei pietų. Jei pietų porcija buvo per maža, tuomet žmogus daugiau suvalgys vakarienės metu. Fiziologiškai daug valgyti vakare žmogus neturėtų norėti. Jei žmonės sako, kad jie visą dieną valdosi, o vakare neiškenčia ir suvalgo už visą dieną, tokiai mitybai įtakos gali turėti keli dalykai: — Mityba nesubalansuota. Per maža porcija pietų metu arba pietūs apskritai praleidžiami.

Kalbant apie baltyminius produktus, juos stengiuosi padalinti savaitei. Per svaitę porą kartų valgomi kiaušiniai, liesa mėsa, varškė ar kefyras. Tuomet keli kartai lieka liesai ir riebiai žuviai.

geriausi otc svorio netekimo papildai

Savo racione svarbu įtraukti ankštinius produktus, t. Šviežias daržoves svarbu valgyti ir dieną, ir vakare.

Sandros sėkmės istorija: -30 kg ir tai tik pradžia

Kad nepabostų, vieną kartą galima valgyti šaknines daržoves, kitą — pomidorus, agurkus ar kitą. Žinoma, šaltėjant orams, sunkiau rasti sezoninių daržovių, tačiau visuomet yra šakninių daržovių, kurios atsparios šalčiams. Pavakariams geriau valgyti riešutų tik ne kepintų ar kitaip apdorotų ir sėklų. Jei norisi — galim valgyti bemielės pilno grūdo duonos riekę. Vakarienei valgyti reikėtų panašiai kaip pietums.

Jei per pietus valgėte mėsos, vakare patarčiau rinktis žuvį ar daržoves, kad nebūtų per daug gyvūninės kilmės produktų vieną dieną.