Numesti svorio daugiau miego. Meskite svorį miegodami. Reikia tik pasinaudoti šiais patarimais

Sužinokite, kaip tik keli kiti paprasti patobulinimai gali padėti greitai prarasti iki 4 cm nuo juosmens geriausi mitybos patarimai! Ramlakhan visus elektroninius įrenginius rekomenduoja išjungti likus 90 minučių iki meto gultis į lovą.

Deja, daugelis iš mūsų miega nepakankamai. Tyrimai rodo, kad nekokybiškas miegas yra priežastis, kodėl kai kuriems iš mūsų yra sunku atsikratyti papildomais kilogramais.

numesti svorio daugiau miego

Jei ir Tu nori padailinti kūno linijas ir susiduri su miego problemomis — šis straipsnis kaip tik Tau! Kodėl miegas svarbus metant svorį Kaip pagerinti miego kokybę 1. Nekokybiškas miegas yra pagrindinis nutukimo rizikos veiksnys Prastai miegantys žmonės yra linkę į nutukimą ir dažniausiai turi didesnį kūno masės indeksą nei tie, kurių miegas yra kokybiškas. Žinoma, kiekvieno iš mūsų miego poreikis yra skirtingas, tačiau tyrimai rodo, kad neturėtume miegoti mažiau nei 7 val. Trumpesnis miego laikas vaikams ir paaugliams nutukimo riziką padidina net iki 89 proc.

Tyrime, kuriame dalyvavo 16 suaugusiųjų, dalyviai buvo tiriami parų iš kurių 5 naktis miegojo tik po 5 val. Per šį trumpą tyrimą dalyviai vidutiniškai priaugo 0,82 kg.

Suplanuokite arbatos laiką

Taip pat tyrimo metu pastebėta, kad dalyviams, kurių miegojimo laikas trumpesnis, padidėjo apetitas nuoroda į tyrimą čia. Nekokybiškas miegas — padidėjusio apetito priežastis Žmonės, kuriuos kankina nemiga, yra linkę turėti didesnį apetitą nei tie, kurių miegas yra kokybiškas.

Valgykite varškę. Pirma, einant miegoti su ūžiančiu pilvuku, sunku užmigti. Antra, žmonės, kurie atsibunda jausdami alkį, kur kas labiau linkę išsikepti didelių pusryčių. Prieš miegą turėkite šiek tiek varškės. Jame yra ne tik daug virškinimą lėtinančių kazeino baltymų, bet ir miegą skatinančios amino rūgšties triptofano.

Kai organizmui trūksta miego jis gamina daugiau alkio hormono - grelino, kuris smegenims signalizuoja apie alkį ir padidina apetitą. Beje, esant miego trūkumui padidėja ir streso hormono — kortizolio, kuris taip pat gali padidinti apetitą bei tapti numesti svorio daugiau miego kliūtimi metant svorį. Tyrime, kuriame dalyvavo daugiau kaip 1 žmonių, nustatyta, kad dalyvių, kurių miegas yra nekokybiškas, organizme alkio hormono buvo vidutiniškai 14,9 proc.

Nekokybiškas miegas keičia smegenų darbą Miego trūkumas pakeičia mūsų smegenų darbą, dėl ko tampa sunku atsispirti mariah numesti svorio pagundoms ir priimti tinkamą sprendimą.

Pavyzdžiui, miegant nekokybiškai padidėja rizika vietoj sveikos ir subalansuotos mitybos pasirinkti mažiau maistingą ir naudingą maistą mūsų organizmui. Ar pastebėjai, kad po prastai išmiegotos nakties, sunkiau atsispirti greitam maistui ar norisi save palepinti kažkuo saldžiu? Tyrime, kuriame dalyvavo 12 vyrų, pastebėta, kad sumažinus dalyvių miego trukmę iki 4 val.

  • Privatumo Politika 17 stebėtinų būdų numesti svorį miegant Šie nuostabūs patarimai sutrauks jūsų juosmenį, kol snaudėsite!
  • Kaip greitai prarandame pilvo riebalus
  • 6 priežastys, kodėl turėtumėte miegoti ilgiau negu 7 valandas
  • Svorio kurortai kurortai arizona
  • Kaip numesti svorio pažastis
  • Geras miegas itin svarbus svorio kontrolei.
  • 17 stebėtinų būdų numesti svorį miegant - Svorio Metimas

Taip pat prastas miegas gali lemti didesnį kalorijų, riebalų ir angliavandenių suvartojimą ~ 4. Nekokybiškas miegas gali tapti raumenų netekimo priežastimi Yra pastebėta, kad žmonės, kuriuos kankina nemiga, metant svorį yra linkę vietoj riebalų netekti raumenų.

numesti svorio daugiau miego

Raumenų netekimas, be abejonės, turi įtakos sulėtėjusiai medžiagų apykaitai bei svorio metimo efektyvumui. Juk raumenys sudegina daugiau kalorijų nei riebalai. Tyrime, kuriame dalyvavo 10 antsvorį turinčių suaugusiųjų, dalyviai 14 dienų maitinosi ribojant kalorijų skaičių per dieną ir miegojo 8,5 val. Visi dalyviai prarado tiek riebalų, tiek raumenų, tačiau grupė, kuri miegojo tik 5,5 val.

Nekokybiškas miegas sumažina fizinį aktyvumą Miego trūkumas gali sukelti didesnį nuovargį dienos eigoje. Taip pat neišsimiegojus sumažėja motyvacija sportuoti. Jei miegi nekokybiškai fizinės veiklos metu greičiau pavargsi ir nepasieksi gerų sportinių rezultatų.

Kaip numesti svorį nuo pilvo

Tyrime, kuriame numesti svorio daugiau miego 11 Stanfordo universiteto krepšinio komandos vyrų, pastebėta, kad krepšininkams prailginus miego laiką iki 10 val. Štai keli patarimai, kaip gali pagerinti miego kokybę: Sumažink mėlynos šviesos poveikį vakare Vakare skleidžiama mėlyna šviesa iš elektroninių prietaisų verčia smegenis galvoti, kad vis dar yra diena ir sumažina išskiriamų hormonų kiekį, kurie padeda atsipalaiduoti ir užmigti.

Jei ir Tau kyla klausimas, kaip sumažinti mėlynos šviesos poveikį, štai keli numesti svorio daugiau miego Įrenginiuose įdiek programėlę, kuri blokuoja mėlyną šviesą Nesinaudok išmaniaisiais telefonais, kompiuteriais ir televizoriumi likus 2 val.

numesti svorio daugiau miego

Kofeinas stimuliuodamas nervų sistemą vakare gali sustabdyti organizmo natūralų pasiruošimą nakčiai. Žmonėms, kurie turi miego sutrikimų, kofeino nerekomenduojama vartoti po 15 val.

Nuorodos kopijavimas

Jei po dienos snaudimo buvo sunku užmigti naktį — turėtum sutrumpinti dienos miego laiką arba jo visai atsisakyti. Jei turi miego problemų pamėgink pabusti ir eiti miegoti tuo pačiu metu.

Pamatysi, po kelių savaičių gali ir žadintuvo nebereikėti. Tik nepamiršk šio režimo laikytis ir savaitgaliais! Nepamiršk, kad vėlyvas persivalgymas apsunkina mūsų skrandį ir neleidžia organizmui tinkamai pasiruošti miegui. Žinoma, ėjimas miegoti tuščiu skrandžiu taip pat sutrikdys miego kokybę.